Udzielenie dotacji z budżetu Gminy na realizację zadania z zakresu poprawy jakości powietrza (wymiana kotłów)

Jednostka prowadząca

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek o dotację celową
  2. Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane
  3. Zdjęcie wnętrza kotłowni ze starym źródłem ciepła. Zdjęcie musi być z datownikiem pozwalającym ustalić datę jego wykonania

Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Gminy w Gołuchowie 
ul. Lipowa 1, 63-322 Gołuchów


E-PUAP:
/vef9te893q/skrytka
/vef9te893q/SkrytkaESP


Adres do e-Doręczeń:
AE:PL-72317-93184-GARSS-21

Opłaty

Brak

Termin i sposób załatwienia

Podpisanie umowy pomiędzy Gminą a Wnioskodawcą – do 14 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku 

Podstawa prawna

Uchwała nr IV/38/2024 RADY GMINY GOŁUCHÓW z dnia 29 lipca 2024 r. w sprawie zasad udzielania dotacji celowej na zadania z zakresu poprawy jakości powietrza na terenie Gminy Gołuchów 
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2025r. poz. 1153 t.j)
Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2025 r. poz. 647 ze zm. )

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy

Inne informacje

Faktura za poniesienie kosztu kwalifikowalnego, tj. zakupu urządzenia może być wystawiona dopiero po zawarciu umowy z gminą. Dotacja zostanie przekazana po zrealizowaniu przedsięwzięcia, zgodnie z warunkami zawartej umowy. Ubiegający się o dotację, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany jest w terminie wskazanym w umowie, do złożenia wniosku o rozliczenie dotacji. 

Więcej informacji, tel. 62 769 69 70

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Dominika Michalak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 maja 2019 08:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Milena Kałużna
Ilość wyświetleń: 942
17 października 2025 11:00 (Tomasz Marcinkowski) - Aktualizacja danych sprawy.
17 października 2025 09:57 (Tomasz Marcinkowski) - Aktualizacja danych sprawy.
17 października 2025 09:41 (Tomasz Marcinkowski) - Dodanie załącznika.