Rejestr petycji

Petycje 2023

Informacja na temat rozpatrywanych petycji kierowanych do Wójta i Rady Gminy Gołuchów w 2023 r.

 

Lp. 1

Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art.4 ust.3 ustawy o petycjach): wyłączenie jawności w związku z niewyrażeniem zgody, o której mowa w art. 4 ust.3 ustawy o petycjach.

Skan petycji: Petycja nr 1

Przedmiot petycji: dotyczy lokalizacji paczkomatu firmy InPost.

Data złożenia petycji: 20.02.2023 r.

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Informacja o sposobie załatwienia petycji: Odpowiedź na Petycję nr 1

Lp. 2

Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art.4 ust.3 ustawy o petycjach): wyłączenie jawności w związku z niewyrażeniem zgody, o której mowa w art. 4 ust.3 ustawy o petycjach.

Skan petycji: Petycja nr 2 

Przedmiot petycji: dotyczy lokalizacji paczkomatu firmy InPost.

Data złożenia petycji: 27.02.2023 r.

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Informacja o sposobie załatwienia petycji: Wycofanie petycji

Lp. 3

Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art.4 ust.3 ustawy o petycjach): wyłączenie jawności w związku z niewyrażeniem zgody, o której mowa w art. 4 ust.3 ustawy o petycjach.

Skan petycji: Petycja nr 3

Przedmiot petycji: dotyczy odświeżenia wizerunku Godła RP

Data złożenia petycji: 22.03.2023 r.

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Informacja o sposobie załatwienia petycji: 30.03.2023 r.  - wezwanie do uzupełnienia braków formalnych zgodnie z art. 4 ust. 2 pkt. 3 ustawy o petycjach. 31.03.2023 r. uzupełniono braki formalne.

Odpowiedź na Petycję nr 3

Lp. 4

Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art.4 ust.3 ustawy o petycjach): wyłączenie jawności w związku z niewyrażeniem zgody, o której mowa w art. 4 ust.3 ustawy o petycjach.

Skan petycji: Petycja nr 4

Przedmiot petycji: dotyczy dostosowania do rzeczywistości oznakowania poziomego na ul. Kreczunowicza w Kościelnej Wsi.

Data złożenia petycji: 02.06.2023 r.

Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.

Informacja o sposobie załatwienia petycji: 

Odpowiedź na petycję nr 4

Lp. 5

Imię i Nazwisko lub nazwa podmiotu wnoszącego petycje (w przypadku wyrażenia zgody, o której mowa w art.4 ust.3 ustawy o petycjach): Szulc -Efekt sp. z o.o. Prezes Zarządu Adam Szulc.

Skan petycji: Petycja nr 5

Przedmiot petycji: dotyczy wykonania rekonesansu w obszarze związanym z potrzebą stopniowego przygotowywania się do wdrożenia w JST przepisów Dyrektywy 2022/2555 w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu ceberbezpieczeństwa na terytorium Unii -zaplanowanie szkoleń i audytów tym zakresie.
Data złożenia petycji: 18.09.2023 r.
Przewidywany termin załatwienia sprawy: zgodnie z art. 10 ust.1 ustawy o petycjach, nie później niż w terminie 3 miesięcy od dnia złożenia petycji.
Informacja o sposobie załatwienia petycji: 

Odpowiedź na petycję nr 5

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 24.02.2023
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 lutego 2023 07:44
Dokument wprowadzony do BIP przez: Łukasz Grześkiewicz
Ilość wyświetleń: 467
15 grudnia 2023 09:01 (Tomasz Marcinkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2023 09:00 (Tomasz Marcinkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
15 grudnia 2023 08:59 (Tomasz Marcinkowski) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)